Per u Generale ancora vini, cume rossu seccu, attraversu biancu, spia, etc., i passi per apre a bottiglia sò seguita:
1. Limpia u primu buttiglia, è dopu aduprà u cuteddu in u coddu in u circondu in a foglia di a prova Ricurdativi di ùn trasfurmà a buttiglia.
2, sguassate a bocca con un tela cun un tela o di carta, è poi inserite u auger di a Crissc, The Kingra hè faciule esse purtata), si rotava più forte, a cordazza (lentamente
3. Mantene a bocca in buttiglia cù un parente à una punta, tira l'altra fine di u corscrew, è scacciate u corcu fermu è delicatamente.
4. Pare quandu si senti chì u cork hè di esse tiratu fora, tenite u cornu cù a vostra manu, scuzzulate o turnate delicatamente, è tira fora u gentile in modu gentile.
Per vini spumanti, cume a campagna per apre una buttiglia hè cume:
1. Mantene u fondu di u collu a manca, inclinate a bocca à a parte sinistra in 15 gradi, cacciate u faragiu cun a bottiglia cù a vostra manu bottiglia cù a vostra filetta in una manica di i fili.
2. Per prevene u corchja da vola per via di a pressione d'aria, copre cù un napkin mentre pressu cù e vostre mani. Sustegnu u fondu di a buttiglia cù a vostra altra manu, rinviate lentamente u corcu. A bottiglia di vinu pò esse tene un pocu bassu, chì sarà più stabile.
3. Se sente chì u Cork si tratta di spinta à a bocca di a buttiglia, basta à spinghje u capu di u toru stessu per creà un cuscinu, perchè allora ti fa tranquilla à u cork. Ùn fate micca troppu rumore.

Tempu post: Apr-20-2023