Quandu a buttiglia di vinu apparsu prima cum'è un puntu di svolta impurtante chì afecta u sviluppu di l'industria di u vinu, u primu tipu di buttiglia era in realtà a buttiglia di Borgogna.
In u 19u seculu, per riduce a difficultà di pruduzzione, un gran numaru di buttigli puderia esse pruduciutu senza muffa. I buttigli di vinu finitu sò generalmente designati per esse più stretti à e spalle, è u stilu di e spalle apparsu visualmente. Hè avà. stile basicu di buttiglia di Borgogna. I vini di Borgogna generalmente utilizanu stu tipu di buttiglia per Chardonnay è Pinot Noir.
Quandu a buttiglia di Borgogna hè apparsu, hà diventatu pocu à pocu populari cù l'influenza di i buttigli di vetru nantu à u vinu, è hè statu popularizatu in una gamma sana. Questa forma di buttiglia di vinu hè ancu assai prumuvuta. Ancu avà, a Borgogna usa sempre sta forma di buttiglia, è a forma di buttiglia di u Rhone è l'Alsazia vicinu à a zona di pruduzzione hè veramente simile à quella di a Borgogna.
Trà i trè buttigli di vinu maiò in u mondu, in più di a buttiglia di Borgogna è a buttiglia di Bordeaux, a terza hè a buttiglia d'Alsazia, cunnisciuta ancu com'è a buttiglia di Hawker, chì hè in realtà una versione elevata di a buttiglia di Borgogna. Ùn ci hè micca assai cambiamentu in u stilu di slipping shoulders.
Quandu i vini in i buttigli di Borgogna sò diventati pocu è più influenti, a zona di pruduzzione di Bordeaux hà ancu cuminciatu à emerge cù u cunsumu è l'influenza di a famiglia reale britannica.
Ancu s'è parechje persone pensanu chì u disignu di l'buttiglia di Bordeaux cù spalle (spalle finale) hè di assicurà chì u sedimentu hè efficacemente ritenutu durante u prucessu di decantazione, per ùn permette micca chì u sedimentu sia versatu da l'buttiglia in modu lisu, ma ci hè. senza dubbitu chì u mutivu hè chì Bordeaux U mutivu perchè a buttiglia face u so stilu assai sfarente da a buttiglia di Borgogna hè largamente di distinguish deliberatamente da u stilu di l'buttiglia di Borgogna.
Il s'agit d'une dispute entre deux régions viticoles tout aussi importantes. Cum'è amanti, hè difficiule per noi di avè una dichjarazione precisa per distingue trà i dui tipi di buttiglia. Preferimu à tastà personalmente i prudutti di e duie regioni pruduttori cù stili diffirenti per risponde à i nostri bisogni. .
Dunque, u tipu di buttiglia ùn hè micca u standard chì determina a qualità di u vinu. Diversi spazii di pruduzzione anu sfarenti tippi di buttiglia, è a nostra sperienza hè ancu diversa.
Inoltre, in quantu à u culore, i buttigli di Bordeaux sò generalmente divisi in trè tippi: verde scuru per u rossu seccu, verde chjaru per u biancu seccu, è incolore è trasparenti per u biancu dolce, mentre chì i buttigli di Borgogna sò generalmente verdi è cuntenenu vinu rossu. è vinu biancu.
Tempu di post: 21-mar-2023