01 A capacità pulmonare determina a dimensione di a buttiglia di vinu
I prudutti di vetru in quell'epica eranu tutti soffiati manualmente da artigiani, è a capacità pulmonare nurmale di un travagliadore era di circa 650 ml ~ 850 ml, dunque l'industria di fabricazione di buttiglie di vetru hà pigliatu 750 ml cum'è standard di pruduzzione.
02 L'evoluzione di e buttiglie di vinu
In u XVIImu seculu, e lege di i paesi europei stipulavanu chì e cantine o i mercanti di vinu devenu vende vinu à i cunsumatori in massa. Cusì ci serà sta scena - u mercante di vinu mette u vinu in a buttiglia viota, tappa u vinu è u vende à u cunsumadore, o u cunsumadore compra u vinu cù a so buttiglia viota.
À l'iniziu, a capacità scelta da i paesi è e zone di pruduzzione ùn era micca consistente, ma dopu "furzati" da l'influenza internaziunale di Bordeaux è da l'apprendimentu di e tecniche di vinificazione di Bordeaux, i paesi anu aduttatu naturalmente a buttiglia di vinu di 750 ml cumunemente aduprata in Bordeaux.
03 Per a cunvenienza di vende à i Britannichi
U Regnu Unitu era u principale mercatu per u vinu di Bordeaux à quellu tempu. U vinu era trasportatu per acqua in botti di vinu, è a capacità di carica di a nave era calculata secondu u numeru di botti di vinu. À quellu tempu, a capacità di una botte era di 900 litri, è era trasportata à u portu britannicu per u caricamentu. A buttiglia, appena abbastanza per cuntene 1200 buttiglie, hè divisa in 100 scatule.
Ma i Britannichi misuranu in galloni invece di litri, dunque per facilità a vendita di vinu, i Francesi anu stabilitu a capacità di e botti di quercia à 225L, chì hè circa 50 galloni. Una botte di quercia pò cuntene 50 casse di vinu, ognuna cuntene 6 buttiglie, chì hè esattamente 750ml per buttiglia.
Cusì truverete chì, ancu s'ellu ci sò tanti tipi diffirenti di buttiglie di vinu in u mondu sanu, tutte e forme è dimensioni sò tutte di 750 ml. L'altre capacità sò generalmente multipli di buttiglie standard di 750 ml, cum'è 1,5 L (dui buttiglie), 3 L (quattru buttiglie), ecc.
04 750ml hè ghjustu per duie persone da beie
750 ml di vinu hè ghjustu ciò chì ci vole per chì dui adulti possinu gode di una cena, una media di 2-3 bicchieri per persona, nè di più nè di menu. U vinu hà una longa storia di sviluppu è hè statu una bevanda quotidiana preferita di i nobili digià in l'antica Roma. À quellu tempu, a tecnulugia di fabricazione di a birra ùn era micca cusì alta cum'è avà, è u cuntenutu d'alcol ùn era micca cusì altu cum'è avà. Si dice chì i nobili di quellu tempu beievanu solu 750 ml à ghjornu, chì pudianu ghjunghje solu à un statu di ligera intossicazione.
Data di publicazione: 18 d'aostu 2022