• lista 1

Una lista cumpleta di decanters

U decanter hè un strumentu affilatu per beie vinu.Ùn pò micca solu fà chì u vinu mostra a so brillantezza rapidamente, ma ancu aiutà à caccià i lisci invechjati in u vinu.

U puntu principalu di l'usu di u decanter per sobriu hè di pruvà à mantene a goccia versata, in modu chì u vinu è l'aria ponu esse in cuntattu à a maiò parte.

1. Decanters di vinu fatti di diversi materiali

(1) vetru

U materiale di u decanter hè ancu assai impurtante per u vinu russu.A maiò parte di i decanters sò fatti di vetru.

In ogni casu, ùn importa di quale materiale hè fattu, a so trasparenza deve esse alta, chì hè a più impurtante.Se ci sò altri mudelli nantu à u pianeta, serà difficiule di osservà a clarità di u vinu.

decanters1

(2) cristallu

Parechji pruduttori di marca high-end utilizanu cristallu o vetru di cristallo di piombo per fà decantatori, sicuru, u cuntenutu di piombu hè assai chjucu.

In più di esse usatu per sobri l'alkohol, stu decanter pò ancu esse usatu cum'è decorazione di a casa, perchè hà un aspettu elegante è pienu di culori artistici, cum'è un'opera d'arte fatta à a manu.

Ch'ella sia aduprata in casa o in un banquet d'affari, i decantatori di cristalli ponu facilmente tene l'occasione.

decanters 2

2. Diverse forme di decanters

(1) Tipu ordinariu

Stu tipu di decanter hè u più cumuni.In generale, a zona di u fondu hè grande, u collu hè strettu è longu, è l'entrata hè più larga di u collu, chì hè assai cunvenutu per versà è versà u vinu.

decanters 3

(2) Tipu di cignu

U decanter in forma di cignu hè un pocu più bellu di u precedente, è u vinu pò entre da una bocca è esce da l'altru.Ch'ella sia versata o versata, ùn hè micca faciule di spill

decanters4

(3) Tipu di radica di uva

U scultore francese imitava i radichi di uva per disignà un decanter.Simply put, hè un picculu tubu di prova cunnessu cù l'altri.U vinu russu hè torciatu è giratu à l'internu, è l'innuvazione hè ancu muvendu a tradizione.

decanters 5.

(4) tipu d'anatra

A bocca di a buttiglia ùn hè micca in u centru, ma in u latu.A forma di l'buttiglia hè cumpostu di dui trianguli, perchè l'area di cuntattu trà u vinu russu è l'aria pò esse più grande per l'inclinazione.Inoltre, u disignu di stu corpu di l'buttiglia pò permette à l'impurità di stallà più veloce (u sedimentu serà dipositu à u fondu di a buttiglia di u decanter), è impedisce chì u sedimentu sia scuzzulatu quandu u vinu.

decanters6

(5) Crystal Dragon

A Cina è parechji paesi asiatichi preferanu a cultura totem di "dragon", è apposta cuncepitu un decanter in forma di dragone per questu scopu, perchè pudete apprezzà è ghjucà cun ellu mentre gode di u vinu bellu.

decanters7

(6) Altri

Ci sò ancu altri decantatori di forma strana cum'è culomba bianca, serpente, lumaca, arpa, cravatta nera, etc.

E persone aghjunghjenu ogni tipu di capriccio à u disignu di decanters, risultatu in parechji decanters cù diverse forme è pienu di sensu artisticu.

decanters 8

3. Scelta di decanter

A durata è u diametru di u decanter affettanu direttamente a dimensione di l'area di cuntattu trà u vinu è l'aria, affettendu cusì u gradu d'ossidazione di u vinu, è poi determinendu a ricchezza di l'odore di u vinu.

Per quessa, hè assai impurtante di sceglie un decanter adattatu.

decanters9

In generale, u vinu ghjovanu pò sceglie un decanter relativamente flat, perchè u decanter flat hà una pancia larga, chì aiuta à u vinu à oxidize.

Per i vini vechji è fragili, pudete sceglie un decanter cù un diametru più chjucu, preferibile cù un tappu, chì pò prevene l'oxidazione eccessiva di u vinu è accelerà l'anziane.

Inoltre, deve esse nutatu chì hè megliu di sceglie un decanter chì hè faciule da pulisce.

decanter10


Tempu di post: May-19-2023